Tuff Luv: Accessoires téléphones, tablettes, pc soldés

madameverte

Habitué
6 Juin 2011
13 384
853
10 810
Airmail £3.99 vers la France

Crafters of Fine Leather Cases | Covers with Lifetime Guarantee - Tuff-Luv.com

des exemples :)
blackberry-8500-polkahot-leather-flip-case-polka-pink-1.jpg
£14.99 SALE PRICE £3.75
Tuff-Luv Polka-Hot Faux Leather Case Cover for Blackberry 8520 - Pink - Tuff-Luv.com
apple-ipad-2-pull-e-textiles-pull-tab-case-red-medina-1.jpg
£32.99 SALE PRICE £9.90
Marrakesh Pull-Tab Case Cover for Apple iPad 2 / new ipad 3 (Retina) - "Medina" (Red) - Tuff-Luv.com
kindle3_multiview_leather_black_01_big.jpg
£24.99 SALE PRICE £12.18 Multi-View Leather case cover & stand for Amazon Kindle Keyboard / Kindle 3 / Global Wireless 6 inch / 15 cm - Black - Tuff-Luv.com
apple-ipad-2-multiview-faux-leather-stand-case-german-flag-1.jpg
:mrgreen::icon_lol: £24.99 SALE PRICE £5.00 Tuff-Luv Multi-View Stasis Series: German Flag 'Bundesdienstflagge' Faux Leather Case Cover for Apple iPad 2 / 3 (Retina) - Tuff-Luv.com

stripe_guardian_red_01_500px_big.jpg
£14.99 SALE PRICE £3.75
Apocalypse Faux Leather Pull-E slip case cover for Apple iPhone / 3G / 3G S - Black/Red (Guardian) - Tuff-Luv.com

oui ils font de très beaux modèles, et la qualité est au rendez-vous, d'au moins pour l'article que j'ai acheté de cette marque récemment, j'en suis vraiment satisfaite, seul bémol: pas de vert :evil: du coup j'ai pris le bleu, très beau aussi
71P2fbUN0YL._AA1500_.jpg

Ca change effectivement il sont tres sympas. Pas le genre que j'acheterai en tant que mec bien sur, mais tres jolis je trouve.